Geef je online bezoekers de juiste, persoonlijke aandacht.
Hoe en wanneer zij dat willen.
Laat de consument het gesprek bepalen
Media inkopen om naamsbekendheid te krijgen. Prima!
Online op specifieke doelgroepen targetten. Ook goed!
Een website of e-mail met één boodschap voor al je bezoekers, wat denk je zelf.
Biedt meerwaarde voor iedere unieke bezoeker
Winkeliers in de winkelstraat weten het al lang, je moet meerwaarde bieden om nog te kunnen blijven bestaan.
Meerwaarde voor je klant (niet te verwarren met meer waarde van je bedrijf. Dat komt vanzelf).
Zorg dat je de informatie kunt bieden die de specifieke bezoeker op dát moment nodig heeft. En bied je die informatie niet binnen een keer klikken? Dan is het jammer, want binnen twee klikken is de klant bij je concurrent.
Ik help je graag.
Om jouw bezoekers optimaal te kunnen bedienen heb ik een simpel stappenplan beschreven. Op iedere organisatie toe te passen en voor iedereen helder. Kort gezegd zijn dit de stappen:
- Geef toe dat klanten online niet de juiste aandacht krijgen
- Leer je klanten (en jezelf) kennen
- Maak je website op orde
- Begin je bezoekers de juiste aandacht te geven
Nieuwsgierig naar hoe deze stappen voor jouw organisatie uit kunnen pakken?
Ik kom graag helpen om de eerste stap te zetten.