Werkwijze

De werkwijze van De Ruijter Aas kenmerkt zich door een pragmatisch en eerlijke aanpak. Ik help je graag verder, maar alleen als het zin heeft.

Traffic, Conversie, Retentie en Kennis

Ieder zichzelf respecterend online marketing bureau ontwikkelde een “eigen” succesformule. De Ruijter Aas niet, de aloude drie peilers die al sinds jaar en dag belangrijk zijn voor een succesvolle organisatie zijn voldoende.

  1. Traffic: hoe zorg je dat de juiste traffic – dus niet zoveel mogelijk traffic – op je website komt. Welke technieken, tools of campagnes zijn nodig om de juiste mensen te bereiken en activeren.
  2. Conversie: Als stap 1 goed is uitgevoerd staat je bezoek te trappelen om te converteren. Maar dan moet de weg richting conversie wel vrij zijn. Zorg dus dat je bezoekers zo snel en makkelijk mogelijk kúnnen converteren.
  3. Retentie: Geen betere klant dan een betalende klant? Toch wel, namelijk één die vaker bij je langskomt en misschien zelfs als ambassadeur voor je op kan treden.

Kennis is niet een van de stappen. Maar de juiste kennis (en ervaring) is essentieel om bovenstaande stappen optimaal in te kunnen richten. Dat kan kennis van je doelgroep zijn, van je aanbod, de markt. Maar ook van de online mogelijkheden, de juiste data verzamelen en gebruiken en technische kennis.

Om echt online te kunnen groeien is het belangrijk om de kennis van jouw organisatie en doelgroep te bundelen met de kennis en mogelijkheden van online marketing.

Expertises De Ruijter Aas

Met bijna twee decennia aan ervaring is er nogal wat expertise in huis. Hieronder een lijst met expertises, maar wat nog belangrijker is is dat we niet al die expertises zomaar gaan inzetten. Maar vooral samen kijken naar welke stappen voor jouw organisatie van belang zijn.

  • Leadgeneratie
  • Conversieoptimalisatie
  • Online marketing strategie
  • Online recruitment marketing
  • Data en Analytics
  • SEO – zoekmachinemarketing
  • E-mailmarketing
  • Marketing automation
  • Online personalisatie
  • Schrijven voor het web (voor bezoekers en SEO)
  • Ontwikkeling persona’s en customer journeys

Voor de expertises social media en SEA werk ik samen met fijne en betrouwbare partijen die dat veel beter en sneller kunnen.