Werkwijze

De werkwijze van De Ruijter Aas kenmerkt zich door een pragmatisch en eerlijke aanpak. We helpen je graag verder, maar alleen als het zin heeft. Heb je bijvoorbeeld gehoord dat de concurrentie is gestart met Google Ads en wil jij dat daarom ook? Laten we eerst kijken of Google Ads wel de oplossing is die je nodig hebt.

Traffic, Conversie, Retentie en Kennis

Ieder zichzelf respecterend online marketing bureau ontwikkelde een “eigen” succesformule. De Ruijter Aas niet, we gaan uit van de aloude drie peilers die al sinds jaar en dag belangrijk zijn voor een succesvolle organisatie.

  1. Traffic: hoe zorg je dat de juiste traffic – dus niet zoveel mogelijk traffic – op je website komt. Welke technieken, tools of campagnes zijn nodig om de juiste mensen te bereiken en activeren.
  2. Conversie: Als stap 1 goed is uitgevoerd staat je bezoek te trappelen om te converteren. Maar dan moet de weg richting conversie wel vrij zijn. Zorg dus dat je bezoekers zo snel en makkelijk mogelijk kúnnen converteren.
  3. Retentie: Geen betere klant dan een betalende klant? Toch wel, namelijk één die vaker bij je langskomt en misschien zelfs als ambassadeur voor je op kan treden.

Kennis: dit is niet een van de stappen. Kennis is essentieel om bovenstaande stappen optimaal in te kunnen richten. Je hebt in alle stappen veel kennis nodig. Dat kan kennis van je doelgroep zijn, van je aanbod, de markt. Maar ook van de online mogelijkheden, de juiste data verzamelen en gebruiken en technische kennis.

Om echt online te kunnen groeien is het belangrijk om de kennis van jouw organisatie en doelgroep te bundelen met de kennis en mogelijkheden van online marketing.

Expertises De Ruijter Aas

Met meer dan 15 jaar ervaring is er nogal wat expertise in huis. Hieronder vind je de lijst met expertises, maar wat nog belangrijker is is dat we niet al die expertises inzetten. Maar vooral samen kijken naar welke stappen voor jouw organisatie van belang zijn.

  • SEO – zoekmachinemarketing
  • Conversieoptimalisatie (incl. a/b testing, expert reviews, data-inrichting, etc.)
  • Copywriting (voor bezoekers en SEO)
  • Online marketing strategie
  • Analytics
  • E-mailmarketing (incl. marketing automation)
  • Online personalisatie (van de eerste gratis stap tot de keuze en inrichting van volwaardige Customer Data Platforms)
  • Ontwikkeling persona’s en customer journeys

Voor de expertises social media en SEA werken we samen met een fijne en betrouwbare partijen die dat veel beter en sneller kunnen.