Mijn expertises

Je kunt mij een generalist noemen of een allround online marketeer. Terwijl het ook vaak genoeg gebeurt dat ik een specialist wordt genoemd. Hoe je het ook wendt of keert: op de meest uiteenlopende vlakken help ik organisaties om de volgende stap te maken op online gebied. Zoals onder andere:

  • SEO – zoekmachinemarketing
  • Conversieoptimalisatie (incl. a/b testing, expert reviews, data-inrichting, etc.)
  • Copywriting (voor bezoekers en SEO)
  • Online marketing strategie
  • Analytics
  • E-mailmarketing (incl. marketing automation)
  • Online personalisatie (van de eerste gratis stap tot de keuze en inrichting van volwaardige Customer Data Platforms)
  • Ontwikkeling persona’s en customer journeys

Voor de expertises social media en SEA heb ik een fijne en betrouwbare partij achter de hand maar help ook graag om een goede specialist voor je te zoeken.

Online tooling

Daarnaast ben ik handig in het gebruik van de diverse online tools, zoals Hotjar, WordPress, Datatrics, Photoshop, Optimizely, VWO, ABtasty, Sitefinity, Tripolis en diverse Google producten zoals Tag Manager, Analytics, Optimize, Data Studio en Platform.